نتایج شگفت‌انگیز دیجیتال مارکتینگ تنها در 8 مرحله (بخش دوم)
نوشته شده توسط : elena golchin

همانطور که در مطلب قبل گفتیم، 8 مرحله برای رسیدن به نتایجی شگفت‌انگیز در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. در این مطلب به بررسی ادامه‌ی آن‌ها می‌پردازیم.

4.اجرای کمپین‌های جذاب بازاریابی دیجیتال

اجرای کمپین‌های مختلف می‌تواند به بهبود وضعیت فروش و افزایش جذابیت برند شما کمک کند. مشارکت مخاطبان بازارهدف، امری حیاتی است که باعث موفقیت و بقای برند شما خواهدشد. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان، قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای خرید محصول یا استفاده از خدمات، حداقل از 6 کانال بازاریابی استفاده می‌کنند. پس می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از استراتژی‌های فروش چندکاناله باعث افزایش محبوبیت برند شما خواهدشد. درحال حاضر، اکثر برندهای معروف، از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال چندکاناله استفاده می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که استفاده از تبلیغات در صفحات مجازی مختلف، تبلیغات موبایلی، بازاریابی اجتماعی و… در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته‌است.

5.استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود را متنوع کنید.

در حالیکه راه‌اندازی یک استراتژی بازاریابی چندکاناله می‌تواند نتایج خوبی را برای کسب‌وکار شما رقم بزند، اما تمرکز بر کانال‌های متنوع می‌تواند نتایج بهتری را در برداشته‌باشد. برخی از کسب‌وکارهای نوپا تمرکز خود را تنها معطوف به کانال‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا ابزار بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو ‌می‌کنند، درحالیکه به نتایج دلخواه نمی‌رسند؛ علت این اتفاق آن است که، برخی از این کانال‌ها ممکن است، پل ارتباطی درستی با مخاطبان هدف برند نباشند. شما با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانید رفتار مخاطبان خود را شناسایی کنید تا بیشتر و بیشتر در معرض دید آنان قرار بگیرید. حدود 80% مشتریان، قبل از خرید و استفاده از خدمات و محصولات یک برند، درمورد آن تحقیق می‌کنند و سپس، اقدام به خرید می‌نمایند؛ پس یکی از مهم‌ترین نکات کلیدی، استفاده از کانال‌های فروش متنوع و جذب مشارکت مخاطبان هدف می‌باشد.

6.از استراتژی‌های تولید محتوای هیجان‌انگیز استفاده نمایید.

رمز موفقیت یک کسب‌وکار، تمرکز بر تولید محتوا است. هرقدر محتوای تولیدشده هیجان‌انگیزتر باشد، مخاطبان موردنظر شما رغبت بیشتری پیدا می‌کنند تا شما را در دنیای دیجیتال دنبال کنند و محتوای شما را به دوستان و نزدیکانشان پیشنهاد دهند. حدود 73% از بازاریابان B2B تمرکز اصلی خود را بر استراتژی‌های تولید محتوا متمرکز می‌کنند. مزایای استفاده از این استراتژی:

  • افزایش تعامل با مخاطبان هدف
  • افزایش خوانندگان مطالب شما در عرض 2 هفته
  • افزایش بازدیدکنندگان به 200.000 نفر تنها در عرض 7 ماه
  • افزایش ترافیک ارگانیک و بازدید سایت تا 83%

7.افزایش بازدید محتوایتان با استفاده از ویدیو، عکس و لینک‌

مشاهدات نشان می‌دهد که آینده‌ی بازاریابی دیجیتال، بیشتر بصری است و ادغام ویدئو، تصاویر و عناصر گرافیگی در محتوای شما می‌تواند تا 94% افزایش بیننده را به‌دنبال داشته باشد. ادغام محتوای متنی و تصویری، باعث می‌شود تا مخاطبان هدف، تعامل بیشتری با برند ایجاد کنند و هرچه تعداد عکس‌ها و فیلم‌ها بیشتر باشد، جذابیت محتوای متنی افزایش می‌یابد که این موضوع تاثیر مثبتی بر رتبه‌بندی SEO وب‌سایت نیز خواهد داشت.

8.ایجاد ذهنیت مثبت و بادوام در ذهن مخاطبان هدف

در نهایت، با توجه به استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، شما باید ذهنیتی مثبت و بادوام ایجاد نمایید و دائما آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید. علاوه‌براین، یکی از نکاتی که باید مدنظر داشته‌باشید، استفاده‌ی بهینه از استراتژی‌های (ROMI ( Return On Marketing Investment می‌باشد. مجموعه‌ی این اقدمات باعث می‌شود تا با تحلیل گذشته‌ی بازار و آینده‌ی کسب و کارتان را بهتر و با سود بیشتر تضمین کنید. یکی از مهم‌ترین علل عدم موفقیت بازاریابان دنیای دیجیتال، عدم آزمایش و تجزیه‌و تحلیل برندها می‌باشد.

درحال حاضر، دنیای دیجیتال بسیار رقابتی و چالش برانگیز است، با این حال، کانال‌ها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند تاثیر مطلوبی بر کسب‌وکار شما داشته باشند. گاهی ممکن است با انجام 8 مرحله‌ای که در بالا ذکرشد، بازهم به نتیجه‌ی دلخواه نرسید؛ چراکه استفاده از این مراحل نیازمند راهکارها و متدهایی است که با گذشت زمان و کسب تجربه به‌دست می‌آید. شرکت دیجیتال مارکتینگ ماکان، با تکیه بر تجارب موفق و تحقیقات بازار، نسبت به وضع بازار اطلاعات کاملی را در اختیار برندتان قرار می‌دهد. همچنین، با استفاده از آخرین روش‌ها، تحلیل جامع و کاملی را از وضع موجود برندتان در بازار، پیش روی شما قرار می‌دهد و با کمک نیروهای متخصص و جوان، شما را در این بازار رقابتی و چالشی کمک خواهدکرد. شرکت دیجیتال مارکتینگ ماکان با تحلیل هویت برند، راهکارهای موثر بازاریابی دیجیتال را برای دستیابی به تعداد مطلوب مشتریان بالقوه افزایش می‌دهد و همچنین، مشتریان بالقوه‌ی شما را به مشتریانی بالفعل، و مشتریان بالفعل شما را به مشتریانی وفادار تبدیل می‌کند.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ ماکان





:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: